Viestintä englanninkielisten asiakkaiden kanssa poikkeaa merkittävästi suomalaisesta tavasta viestiä. Kaupan syntymiseen tarvitaan vastapuolta kunnioittavaa vuorovaikutusta niin sähköpostiviestissä, small talkissa kuin puhe-esityksessäkin.

Mitä tarjoamme?

  • Ainutlaatuinen puolen päivän mittainen viestintävalmennus, jossa yhdistyy englanninkielisessä ja suomalaisessa kulttuurissa kasvaneiden viestinnän ammattilaisten osaaminen.
  • Teidän tarpeisiin ja toiveisiin räätälöity valmennus, josta saatte välitöntä hyötyä käytäntöön.

Miten yhteisönne hyötyy?

Osallistujat ymmärtävät, millä tavalla englanninkielisille asiakkaille kannattaa viestiä. Ja miksi. He saavat käyttöönsä hyödyllisiä neuvoja ja vinkkejä, joita he voivat soveltaa työssään välittömästi.

”I will pay more attention to my emails”
”Storytelling is a good way to start a presentation”
”I will focus on the beginning and ending of the presentation”
”I’ll build a more tailored presentation that fits the audience”
”I will try to be more ‘human’ in my next presentation”

Sepi and Saila are an excellent combination of Finnish and English communication expertise. My team benefited from insights only a native English speaker could bring, explained in ways that makes sense to Finns. If you want a workshop that will help you improve your English emails, small talk or presentations, we recommend Diverstas.
Visa Yliluoma, Executive Vice President, Marketing and Sales, VEO